RSS

Årets första tenta

01 Mar

… och det blev VG. Inte bara det, det blev 46,5 av 49, och endast en enda person hade mer än mig (47). Och det blev VG på uttalstestet, och förhoppningsvis även VG på översättningstentan jag ska ha imorgon, den man inte kan träna till. Men en av uppgifterna till den kursen fick jag tillbaka med ett enda litet stavfel på, så det känns inte som om det kommer gå så värst illa på den.

annars tittar jag fortfarande på The Tribe, och spelar sims, när jag inte pluggar, alltså, och inte så mycket annat.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på mars 1, 2013 i Engelska

 

Kommentera

 
