RSS

Hon som hade min grammatikbok före mig var en idiot

21 Mar

Jag kör begagnat, biblioteket, campusbohandeln, och jag vet så att säga riskerna. Ibland är det kladd.

Men hon som ägde min engelska grammatikbok innan mig, hon gör mig ganska irriterad. Varför åh varför behöver ord som redan är fetmarkerade i texten markeras med tusch? Och varför behöver faktarutor, som redan är markerade, markeras med tusch?

Och så gör hon anteckningar som är FEL.

Nej, blyerts eller anteckna bredvid.

Åh, så irriterande.

Men idag var jag på läxhjälpen och spenderade en och en halv timma med att hjälpa en tjej med romarriket. Det var kul.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på mars 21, 2013 i Dag för dag, Engelska

 

Kommentera

 
