RSS

För mycket pussar

13 Apr

Jag pussade för mycket på en något förkyld Gustav förra helgen, så nu är jag smittad. Ingen hit när man är hemma hos mamma (ännu en helg), och ska fira kalas och samtidigt plugga inför tentan i grammatik på fredag. Jag har väl ingen anledning att tro att det kommer gå dåligt, men ännu finns det ett par hål i mina kunskaper, så det blir till att råplugga i en vecka nu. Men efter det blir det nog helledig helg – nån som vill med ut kanske?

Åh jag vill bara sova nu, men jag måste plugga i ungefär tre timmar till innan det blir godnatt, eller åtminstone dags för kvällsmys.

Och så vill jag ligga och läsa böcker jag valt själv, och spela sims, och zelda, och se på star wars och gå i skogen och allt det där andra som gör att man mår bra och trivs med sitt liv…

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på april 13, 2013 i Böcker, Dag för dag, Engelska, Film, Spel

 

Etiketter: , , ,

Kommentera

 
