RSS

Tentapanik… eller inte.

17 Apr

På fredag har jag min stora grammatiktenta, och jag vaknade i någon sorts halvpanik i morse när jag insåg hur lite tid som är kvar. Men sen satte jag mig med mina instuderingsfrågor som jag gjort. Det var tio sidor, för hand, och när jag gått igenom alla en gång, skrivit ner de jag inte kunde en gång till, och lagt till en eller två till frågor som jag missade få till första gången, då hade jag bara tre papper kvar.

Så nu känns det bättre. Ska göra en hög med övningar nu och testa mig själv ännu mer, för att se om det fortfarande finns s.a.s blind spots som jag inte har med i mina instuderingsfrågor.

Men först ska jag nog spela lite sims tror jag.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på april 17, 2013 i Engelska, Spel

 

Kommentera

 
