RSS

Ikea-fynd

24 Apr

Jag var på Ikea i helgen med mamma, pappa och Becca som var på besök.

De bygger om köksavdelningen där, och hade därför på fyndhörnan skylt-exen de använder för att visa färger och träslag till skåpluckor. 99 kr, så jag köpte med mig en hem, och får nu äntligen ha mitt nattduksbord i sovrummet istället för i köket med micron på. Med några lager papp under så att man kunde öppna skåpet, så saknas bara dörrhandtag och en hylla – men det blev ganska bra ändå. Snygg färg också.

SAM_2961

Idag är det tvätt, och så ska jag hinna plugga Unconcept av Masschelein – en intressant, men svår bok som jag måste ta mig igenom innan jag kan fortsätta med min uppsats. Men jag har i alla fall gjort klart engelskan för veckan.

Kanske kanske kanske ska jag hinna spela lite sims också…

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på april 24, 2013 i Dag för dag, Engelska, Litteraturvetenskap, Spel

 

Etiketter: ,

Kommentera

 
