RSS

Nya filmköp

03 Jun

Jag har, tror det eller ej, handlat en mängd film på de senaste tio dagarna. Det var ganska längesen nu.

Först ett spel visserligen, till DS. The Spiderwick Chronicles. Jag kan ge bort det till ungarna om det inte är kul, men jag gillade ju filmen, så vem vet.

Sen lite DVD: Flashdance (efter jag kommit hem med den kom jag på att det ju är Footlose jag ville ha. Men men), Devil, den med hissen, som jag sett tidigare men faktiskt gillade lite. Men det måste vara mitt i natten för att den ska vara skrämmande, District 9, Peter Jackson om producent, en Sci-Fi-film, sedan Werewolf The Beast among us – det behövs mer varulvsfilmer, Seven Pounds med Will Smith världens sexigaste man och Polisskolan 1, som jag inte har trots att jag har två och tre. Sen blir de för dåliga.

Också har jag utökat min samling med Blu-Ray filmer. The Amazing Spider-man, Total Recall, den äldre versionen med Schwarzenegger, Resident Evil: Retribution, The experiment med Adrien Brody och Forest Whitaker, Magnolia som jag alltid velat se men alltid missat på TV. Äntligen äntligen har jag skaffat mig The Rocky Horror Picture Show, och till slut Veronica bestämmer sig för att dö.

Så nu har jag lite att titta på…

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på juni 3, 2013 i Film

 

Etiketter: , , , , , , , , , , , , ,

Kommentera

 
