RSS

Folk jag hatar

08 Aug

1. SIBA-Fabian. Ser du Kamprad göra reklam för IKEA? Nej? Gissa varför! För reklamerna blir dåliga då. Låt det handla om varorna och inte din egen egotripp. Jag handlar inte på SIBA för att dina reklamer ger mig olustkänslor varje gång jag ser en SIBA-skylt. Min diskmaskin kom från SIBA. Men den har jag sålt nu. Fatta vinken!

2. Pierre Bourdieu. Måste du vara så krånglig? Jag har egentligen inte tid att läsa din dumma bok om och om i hopp att förstå.

3. Harry Potter. Jag hinner inte läsa om dig nu, så försvinn ur mitt huvud! Jag skulle aldrig ha gått med på Pottermore. Det väcker läslusten för mycket.

4. Snattarungen på min arbetsplats.

5. Tess i Roswell. Jag förstår din roll ur intrigsynpunkt, men jag hatar dig ändå. Inte något personligt mot Emelie Di Ravin som jag gillar i hennes roll i Once Upon A Time

6. Julie Benz. Måste du vara med i alla mina favorittvserier? Jag får inget gjort eftersom en TV-serie gör att jag vill se nästa TV-serie och jag hinner hinner hinnner inte titta om Dexter nu. Det räckte med Buffy och Roswell. Och Supernatural, det hinner jag inte heller med. Sorry.

Utan innebördes ordning såklart.

Nu måste jag plugga vidare… Suck.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på augusti 8, 2013 i Böcker, Dag för dag, Film, Litteraturvetenskap

 

Etiketter: , , , , , ,

Kommentera

 
