RSS

Sommarkursens resultat

15 Sep

Jag fick VG!!!! Och jag trodde att det knappt skulle bli G. Detta betyder följande:

1. Jag behöver inte längre oroa mig över att kanske behöva göra om.

2. Jag har 150 högskolepoäng, och behöver alltså bara min sista engelskakurs för att kunna plocka ut min kandidatexamen i Litteraturvetenskap. Härligt!!!

3. Mina sista uppgifter som jag gjorde kommer läggas ut under Litteraturvetenskap här på bloggen inom kort. Så man kan läsa om man gillar True Blood eller the Strain.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på september 15, 2013 i Litteraturvetenskap

 

Etiketter: , ,

Kommentera

 
