RSS

nyheter

08 Okt

Jag kan hålla en hemlighet hur länge som helst. Precis hur länge som helst. Men jag ser ingen anledning att i nuläget inte tala om att jag och min kära lillasyster ska gå och titta på en lägenhet i morgon eftermiddag som vi kanske ska bo i tillsammans. Det är faktiskt i ett radhus, samma område som jag bor i nu, fyra rum och kök+matplats och tvättstuga, ett badrum och en extra WC, två klädkammare, egen ingång på framsidan med en förgård, och en trädgård därbak. 115 kvadrat för den otroligt låga hyran av 6200, som, eftersom vi delar på den, skulle ge mig ungefär en tusenlapp mindre i hyra och lägre kostnader för internet, tv etc, eftersom vi delar även på det.

Imorgon, då ska vi se om det funkar som vi tror att det ska, antagligen tacka ja, och sen får vi se om alla de poäng jag samlat ihop på Kronoparken faktiskt kan räcka till att få den. Vill vill vill vill vill vill!!!!!!!

Och så har jag klippt mig. Lite.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på oktober 8, 2013 i Dag för dag

 

Kommentera

 
