RSS

Peter Capaldi

14 Nov

The Twelfth Doctor.

Det kan ju bli bra. Personligen blev jag aldrig riktigt förtjust i Matt Smith, och fann flera av de senaste säsongernas övergripande storylines liiiite… jag vet inte vad, men jag tröttnade lite tror jag.

Men, Peter Capaldi.

I World War Z spelade han en doktor från Världshälsoorganisationen. Alltså World Health Organization. WHO. Så från att vara WHO Doctor, blir han nu Doctor Who. Är det inte underbart lustigt så säg?

Dessutom har han redan varit med i Doctor Who, men det var ett tag sen nu, så de flesta känner väl inte igen honom.

Apropå absolut ingenting alls, så ska jag luta mig tillbaka i soffan och se på Supernatural innan jag tar kvällen.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på november 14, 2013 i Film

 

Etiketter: , , ,

Kommentera

 
