RSS

Gahhh

15 Feb

Jag vaknade och insåg i någon sorts vild panik att jag min tvätttid startade om tio minuter. Normalt sett hade jag vänt mig om, somnat om, och ångrat mig senare på dagen, men jag lyckades faktiskt ta mig upp och dra ner till tvättstugan (I detta väder dessutom), så nu börjar det kanske närma sig någon sorts ordning i hemmet här. Det hlälper städlusten att man går omkring och intresseanmäler på lägenheter av ngn anledning.

Jag har ny mobil. En billig en, men den blev gratis med mitt nya abb, så skulle den bara hålla i ett år, så får det vara bra så.

Och de största nyheterna:

* Mitt examensbevis har kommit. Min kandidatexamen är klar!

* Allt i mitt hem är diskat, förutom en kastrull. När hände det senast?

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på februari 15, 2014 i Dag för dag

 

Kommentera

 
