RSS

En veckas plugg

22 Feb

image

Jag betalar för min lathet med följande berg av plugg, som ska vara klart innan jag släcker lampan och somnar tisdag vecka 10, dvs om tio dagar. Jag vet inte om det är en fördel eller nackdel att det är mycket spridda uppgifter…

Men medan jag ignorerat skolan och istället intresserat mig för Poirot och zeldawalkthroughs på Youtube och promenader och eventuell ny lägenhet, så har jag i alla fall skurat lägenheten och bakat matbröd och tvättat.

Vad tänker lille Pontus tro när hans moster måste plugga under stora delar av hans besök på sportlovet? Och hur ska jag hinna läsa bokreaböcker? Och spela mitt nya simsspel som kommer i brevlådan på tisdag? Jag får nog anamma ett rigoröst belöningssystem om det ska bli något gjort. Hundra sidor Erich Auerbach, en timma sims 3? Två timmar posthumanism med Cary Wolfe, en halvtimma Amos Oz?

Nåja, det ska väl gå det här med.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på februari 22, 2014 i Böcker, Dag för dag, Litteraturvetenskap, Plugg, Spel

 

Etiketter: , , , ,

Kommentera

 
