RSS

I want the candy

17 Nov

Jag vill ha godiset som ligger där borta på skrivbordet.

Jag vill ha godiset

Jag vill jag vill jag vill.

Men jag behöver inte godiset.

Fattar du det hjärna? Fattar ni fettceller? Vi behöver inte godiset. Godiset är inte nödvändigt för att fullgöra denna första etapp av min uppsats som ska vara inlämnad idag.

Jag behöver inte godiset.

Jag får godiset när jag är färdig, men inte ens då behöver jag godiset. Det är ett byte. Gör något otrevligt, få göra något trevligt. Dålig metod kanske, men jag har lyckats sluta med nästan daglig påse cheez-balls, så lämna mig ifred.

Vilja är inte behöva.

Det ska nog gå bra det här.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på november 17, 2014 i Dag för dag

 

Etiketter: ,

Kommentera

 
