RSS

Två sidor om dagen

18 Nov

Min magisteruppsats i Litteraturvetenskap ska vara 75 sidor lång. Jag har 18. Så nu blir det hädanefter två sidor om dagen som mitt dokument ska växa med för att jag ska bli färdig i tid.

Och ja, det betyder två sidor VARJE dag. Helger – vad är det liksom?

I övrigt går arbetet framåt och jag börjar känna mig väldigt engagerad och tack och lov upptäckte jag igår att allting faktiskt fungerar, allting går ihop.

Mitt nästa steg är nu att snabbläsa Från Fabler till Manga för att få en bakgrund till genren barn och ungdomsbok, as per min handledares request.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på november 18, 2014 i Böcker, Litteraturvetenskap

 

Etiketter: , ,

Kommentera

 
